Annuleringsbeleid voor abonnementen

1. Algemeen

Bij Blent Flavours kun je kiezen voor een flexibel maaltijdabonnement dat automatisch wekelijks wordt verlengd.

Je kunt je abonnement op elk moment beheren via je account of door contact met ons op te nemen via info@blentflavours.nl

2. Opzegging van het abonnement


  • Je kunt je abonnement op elk moment opzeggen, met inachtneming van de onderstaande voorwaarden.

  • Een opzegging geldt voor de volgende factuurperiode. De lopende periode blijft dus actief en wordt niet terugbetaald.

  • Wil je niet dat je volgende bestelling wordt verwerkt? Zeg dan minimaal 3 dagen vóór de volgende leverdatum op.

3. Pauzeren of wijzigen

Je kunt je abonnement ook tijdelijk pauzeren via je klantenaccount.

Wijzigingen die minder dan 3 dagen vóór de volgende levering worden doorgevoerd, gelden voor de daaropvolgende periode.

4. Heractiveren

Je kunt je abonnement op elk moment opnieuw activeren via je klantenaccount, zonder extra kosten.

5. Automatische verlenging en betaling


  • Abonnementen worden automatisch wekelijks verlengd.

  • Het verschuldigde bedrag wordt automatisch afgeschreven via de geselecteerde betaalmethode.

  • Je ontvangt telkens een bevestiging per e-mail zodra een betaling is verwerkt.

6. Restituties


  • Reeds betaalde abonnementen worden niet terugbetaald, tenzij er sprake is van een fout van onze kant (bijvoorbeeld dubbele afschrijving of levering).

  • Als je ontevreden bent over een maaltijd of levering, neem dan binnen 48 uur contact met ons op — we zoeken samen naar een passende oplossing.

7. Contact

Heb je vragen over je abonnement of wil je opzeggen? Neem contact op via:

📧 info@blentflavours.nl

📞 +31 6 45152224

Annuleringsbeleid voor abonnementen

Annuleringsbeleid voor abonnementen